top of page

Vanliga frågor
General1
Banan
Om du klarar av att cykla så klarar du att cykla dressin. Men även om det inte syns finns det med- och motlut på järnvägen. Du kommer märka när det går lättare eller tyngre.
På sträckan Delsbo-Hybo är det stigning på utvägen. På hemvägen rullar det nästa av sig själv tillbaka till Delsbo.
På sträckan Delsbo-Forsa så rullar det nästan av sig själv på utvägen. På hemvägen, då speciellt från Sannnäs rullar det tyngre.
På enkeldressinen finns ingen pakethållare vilket det däremot finns på tandemdressinen. På båda dressintyperna kan även fotutrymmet för passagerare utnyttjas för packningen. Vi lånar ut spännband beroende på tillgången. En bra tumregel är att dom flesta tar med sig en kylväska och en varsin ryggsäck.
Våra dressiner>>
bottom of page